انواع پکیج های سرمایشی و گرمایشی

  • ۰
  • ۰

توجه به قیمت دستگاه قبل از در نظر گرفتن ویژگی های آن: با فراوانی دستگاه های تصفیه آب و تعدد مارک های مختلف عرضه شده در بازار ممکن است یکی از ملاک های انتخاب دستگاه برای شما قیمت ارزان دستگاه باشد که غالبا دستگاهای چینی متعدد موجود در بازار! از این ویژگی برخوردار هستند. دیده شده که گاها با راهنمایی های فروشنده نا آگاه ذهن مشتریان این دستگاه به سمت محصولات ارزان قیمت هدایت می شوند بدون توجه به کارایی و عملکرد و کیفیت دستگاه. بسیاری از دستگاههای تصفیه آب ارزان قیمت که عمدتا محصول کشور چین هستند، از مواد اولیه نامرغوب و غیربهداشتی ساخته شده اند. پلاستیک به کار رفته در بدنه آنها ،از نوع نامرغوب و بازیافتی است و به جای استفاده از کربن مناسب در ، از زغال سنگ استفاده شده است که حاوی فلزات سنگین می باشند. این دستگاهها در شرایط نامناسب بهداشتی مونتاژ می شوند و مجموع این عوامل باعث می شود قیمت تمام شده آنها کاهش پیدا کرده و ارزان تمام شوند. 

مراحل بیشتر تصفیه نشانه‌ی کیفیت بالاتر دستگاه: به دلیل تبلیغات اشتباه و گمراه کننده و توصیه های فروشنده گان ناآگاه بدون پشتوانه‌ی علمی از موضوع تصفیه و بهداشت آب اینگونه به مصرف کننده القا می شود که هرچه مراحل انجام تصفیه بالاتر باشد کیفیت آب دریافتی بیشتر است! مثلا دستگاه دارای 7 مرحله تصفیه از دستگاهی که این کار مشابه را در 5 مرحله انجام می دهد، بهتر است. دستگاهایی که از متد اسمز معکوس استفاده می کنند در حالت استاندارد 5 مرحله را طی می کنند که شرح آن به صورت زیر می باشد. 

» دو مرحله فیلتر الیافی جهت حذف مواد معلق نظیر گل و لای، شن و ماسه و زنگ لوله ها » یک مرحله فیلتر کربن جهت حذف کلر، گازهای شیمیایی و بوی نامطبوع آب » یک مرحله اسمز معکوس (RO) جهت حذف ناخالصی ها و سموم محلول در آب » یک مرحله فیلتر کربن نهایی جهت حذف بوی احتمالی ناشی از ماندگی آب در منبع دستگاه 

خرید بدون مطالعه قبل از ورود به بازار و تهیه دستگاه مورد نیاز ابتدا از طریق اینترنت و سایت تولید کنندگان، دستگاه مورد نیاز خود را با توجه به شرایط محل سکونت و کیفیت آب آشامیدنی اتخاب نمایید و سپس در مورد آن تحقیق کنید تا با آگاهی اقدام به خرید نمایید. 

خرید با توجه به ظاهر دستگاه آنچه قبل از ظاهر شیک و یا گول زننده یک دستگاه تصفیه آب ، در اولویت اول قراردارد، بهداشتی بودن و استاندارد بودن یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی است. مشاهده شده است که بسیاری از تولید کنندگان سودجو با اضافه کردن قطعات بی مصرف و اضافی به دستگاه ، سعی کرده اند با استفاده از ناآگاهی مشتری، دستگاه تولیدی خود را دقیق تر و یا با کیفیت تر جلوه دهند. یکی از این قطعات بی مصرف اما چشم نواز! گیج فشارسنج است که به صورت یک عقربه بر روی دستگاه آب شیرین کن خودنمایی می کند. وجود این فشار سنج بر روی دستگاه هیچ کاربردی ندارد و هیچگونه اطلاعات کاربردی به شما نمی دهد. حذف آن نیز هیچ لطمه ای به فرآیند تصفیه آب نمی زند. لذا قبل از اینکه تحت تاثیر این اقلام قرار بگیرید از خودتان سوال کنید: این قطعه چه کاربردی دارد و چه ربطی به تصفیه آب دارد؟ 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://sarma-garma.com/ مراجعه نمایید.

  • ۹۵/۰۴/۱۵
  • نوین مارکتینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی